Lejebetingelser
Sommerhus Veddinge Bakker

Lejebetingelser.

1. Fakturabeløb:Leje samt depositum. 
Leje er uge til uge. Lørdag til lørdag. Uden for sæson kan andet aftales.

2. Ankomst sommerhus: Lørdag efter kl. 12.30 Lavsæson, kl. 15.00 højsæson

3. Afrejse sommerhus: Lørdag inden kl. 9.30

4. Depositum: Senest 4 hverdage efter bestilling skal depositum svarende til 25% af rejsens pris indbetales til udlejer. Er der ikke registeret indbetaling kan reservationen uden videre annulleres af udlejer.Bestilles rejsen mindre end 45 dage før afrejse skal det fulde beløb betales senest 4 dage efter bestilling eller tidligere ved snarlig ankomst.
Ved betaling af lejen eller 25% af lejen bekræfter lejer at have læst og accepteret lejebetingelser.

5. Restbetaling: Senest 45 dage før afrejse skal restbeløbet samt depositum kr. 1.500,00 være udlejer i hænde. Bestilles rejsen mindre end 45 dage før afrejse skal det fulde beløb betales senest 4 dage efter bestilling.
Ved misligholdelse af betalingsbetingelser kan udlejer frit udleje rejsemålet til anden side.

6. Depositum: Et depositum på kr. 1.500,00 pr. uge skal betales sammen med restbetalingen. Dette beløb refunderes lige så snart huset er tjekket. Såfremt der er ødelagte eller manglende ejendele eller effekter på stedet vil dette blive modregnet i depositum. Vinter opkræves også et aconto beløb for El på kr. 50,00 pr. dag.

7. Nøgler: Oplysninger om nøgler fremsendes efter udlejer har registeret restbetalingen. Bortkomne nøgler trækkes i selvrisiko.

8. Gæster: Ved bestilling skal deltager antal samt navne og adresser oplyses på alle deltagere. Kontakt person/ansvarlig person skal også oplyse telefonnr.

9. Håndklæder og sengelinned, klude og viskestykker skal lejer selv medbringe.

10. Ansvarlighed: Lejeren er ansvarlig for de skader der påføres af beboere under opholdet undtaget slidtage eller ved normalbrug. Skader hører under lejers egen forsikring.

11. Husdyr: er ikke tilladt

12. Rygning: er ikke tilladt og der henstilles til at cigaretskodder ikke smides udenfor.

13. Rejsens pris: omfatter ikke sygeafbestillingsbeskyttelse. Bestilling og betaling er bindende for de tilmeldte personer. Der vil således ikke blive reduceret pris ved afbestilling.

14. Rengøring: Huset forlades rengjort og ryddet. Al affald skal lægges i skraldespanden og alle tomme flasker, dåser, glas m.m. skal fjernes fra grunden ved afrejse. Fraflytter man uden af have gjort huset rent fratrækkes kr. 1.000,00. Såfremt rengøringen ikke er gjort tilfredsstillende bliver lejer kontaktet.

15. Lejer medbringer selv brænde.

Lejer hæfter selv for skader påført udstyr og indbo og derfor anbefales det at man har en forsikring der dækker skader.